Meatball sandwich
2016. augusztus 27. írta: Galagonya13

Meatball sandwich

Húsgolyós szendvics.

Sajnos a képen nem látszódnak az óriás húsgolyók, mert eltakarja őket a folyós, olvadt mozzarella. :-) Hétvégi reggeli-ebéd.

Hozzávalók 2-3 szendvicshez:

400 g darált marhahús
1 kis fej hagyma
1 gerezd fokhagyma
1 csili
1 tojás
25 g prézli vagy száraz kenyér
100 g mozzarella
1 dl tej

bors
2+3 ek. kendermagolaj
2 paradicsom
1 ek. dióolaj
1 tk. balzsamecet
1 ek. ketchup
rukkola
3 hosszú kifli (magvas)

dsc_2830b.JPG

A prézlit felöntöttem a tejjel, majd megvártam, amíg jól beszívja. Az összes többi fasírt hozzávalóval, azaz a marhahússal, az apróra vágott hagymával, a szintén apróra darabolt csilivel, sóval, borssal összekevertem az áztatott prézlit. Az így elkészült fasírthúsból 4-5 centi átmérőjű golyókat formáltam és a különlegesebb ízvilágért kendermagolajban sütöttem ki őket. Közepes lángon pirultak egészen, amíg már a felső oldalán is látszódott a hő hatása. Ekkor megfordítottam őket, majd még 3-5 percig sütöttem azt az oldalát is.

Közben a paradicsomot apró kockákra vágtam, picit sóztam, majd ketchuppal, balzsamecettel és dióolajjal ízesítettem.

A kettévágott kifli belső részét a még forró serpenyőben megpirítottam, majd ráhalmoztam a húsgolyókat és a felszeletelt mozzarellát az első felére, erre rá a paradicsom-salsát és még egy kis extra rukkolát is.

Isteni volt!

dsc_2829b.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr818912238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása