Spenót tükörtojással
2016. szeptember 09. írta: Galagonya13

Spenót tükörtojással

A klasszikus

Gyakorló háziasszonyoknak ez a recept nem túl izgalmas, de talán van, aki örül az ilyen klasszikus alaprecepteknek. :-) Mindenesetre hétköznapi vacsoraötletnek jó! :-)

dsc_3423.jpg

Hozzávalók (2 főre):

2 ek. máriatövismag-olaj
500 g friss spenót
fél fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
negyed szerecsendió
250 ml tejszín
tojások és sonka

Az apróra vágott hagymát és fokhagymát az olajon üvegesre pároltam, majd belenyomtam a nagyjából felvágott spenótot. Ráöntöttem a tejszínt, belereszeltem a szerecsendiót, sóztam, borsoztam.

A tejszín egy részét elfőztem, illetve megvártam, amíg kicsit besűrűsödik (10-15 perc alatt).

Cseppnyi olajon sonkát és tojást sütöttem és ezzel tálaltam a spenótot.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr1311673234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása