Hagymás szilvalekvár
2016. október 04. írta: Galagonya13

Hagymás szilvalekvár

Piacos szerzemény: tökéletes szilva. Az elkészült lekvárt/chutney-t sokféleképpen használtam fel, szendvicsbe camembert-rel, szalámis melegszendvicsbe, dijoni mustáros csülök mellé.

dsc_7251.jpg

Hozzávalók (kb. 3 db 200g-os üvegbe):

2 ek. hidegen sajtolt kukoricacsíra-olaj
2 fej vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
1 kg szilva
6 szem szegfűszeg
késhegynyi szárított csili

A hagymát szeletekre vágtam, a fokhagymát apróra és az olajon üvegesre pároltam őket. A szilvát megmostam, kimagoztam és felkockázva a hagymára borítottam. 6 szem szegfűszeget és egy késhegynyi szárított csilit mozsárban porrá zúztam, majd a szilvához adtam. 20 percig főztem, 2-3 percenkénti kevergetésekkel. Kiforrázott üvegekbe raktam és fejjel lefele, pléd alatt, egy napig hagytam lassan kihűlni.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr611761261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása