Barackos túrótorta
2016. október 30. írta: Galagonya13

Barackos túrótorta

Szülinapozás ismét. Ebben a receptben azért még van egy kis nyár... :-)

dsc_7310.jpg

Hozzávalók:

200 g omlós keksz
70 g vaj
50 g étcsokoládé
150 g cukor
250 g mascarpone
750 g túró
1 dl tej
1 zacskó zselatinpor
1 tk. vanília kivonat
1 citrom
2 barack

A csokit megolvasztottam vízgőz fölött. A kekszet, a vajat és az olvadt csokit robotgépben összedolgoztam és vékonyan elegyengettem egy 24 cm-es kivajazott tortaforma alján (a vaj csomagolásával szoktam, mert mindig marad annyi rajta), majd beraktam a hűtőbe fél órára.

Közben a tejet felmelegítettem és feloldottam benne a zselatint, majd botmixerrel összeturmixoltam a túróval és a cukorral. Belereszeltem a citrom héját és belecsavartam a felének a levét is. Adtam hozzá egy kis vaníliát is, majd ráhalmoztam a hűtött kekszalapra. Az egészet hűtőbe tettem 2-3 órára, majd barackszeletekkel és csokiforgáccsal díszítettem.

dsc_7311.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr9411914577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása