Mustáros sült csirkém
2016. december 10. írta: Galagonya13

Mustáros sült csirkém

A mustárlisztet/mustárport próbálgatom, mint fűszert. A húspácokban eddig kiválóan helytállt! :-)

dsc_8998.jpg

Hozzávalók:

kb. 1,5 kg-os egész csirke
fél répa reszelve
kakukkfű
frissen őrölt bors
sóban eltett csípőspaprika (vagy erős pista)
1 gerezd fokhagyma
1 ek. mustárliszt
1 ek. hidegen sajtolt napraforgómag-olaj
1 tk. borecet
1 ek. méz

A páchoz a répát és a fokhagymát a kislyukú reszelőn lereszeltem, majd összekevertem a többi hozzávalóval. A csirkét megtisztítottam és jól átmostam, majd bemasszíroztam a páccal. Egy éjszakán át állni hagytam, de persze rögtön is süthető. Egy üres (tiszta!) sörös dobozra húztam a csirkét, majd légkeveréses sütőben először 180 fokon 20 percet, majd 150 fokon még 40-50 percet sütöttem. Ennyi idő alatt csontról leomlósra sül a hús. :-)

A köret bármi lehet, de én tényleg a képen látható gránátalmával ettem, mindenféle sajttal és a kisült zsírjában megpirított tökéletes kenyérrel. :-)

dsc_9012.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr3212038879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása