Ponty ikra sütve
2017. február 26. írta: Galagonya13

Ponty ikra sütve

A ponty ikrát általában a halászlében látjuk, de lehet belőle önálló étel is. Ez Apa vasárnapi sült ikrája, csak magolajokkal megbolondítva.

dsc_9132.jpg

Hozzávalók:

500 g ponyt ikra
2 szál újhagyma
1 csili
1 ek. házi sóban eltett erőspaprika (vagy só)
1 csokor petrezselyem
2 ek. máriatövismag-olaj
2 ek. dióolaj
frissen őrölt bors
tálaláshoz: vaj, citrom és pirítós

Az ikrát megtisztítottam hideg víz alatt, leszedtem a hártyákról az apró szemeket, úgy, hogy ne nagyon sérüljenek. A csilit, a petrezselymet és az újhagymát apróra vágtam. Az olajokat serpenyőbe öntöttem és beleszórtam a csilit, az újhagyma háromnegyedét és a petrezselyem szárát. Beleraktam a pontyikrát és a sós paprikát is, majd 15- 20 percig kevergettem, pirítottam magas hőmérsékleten. A végén borsoztam és belekevertem a petrezselyemlevelet is.

Még melegen pirítós kenyérrel,citrommal, hideg vajjal a legfinomabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr3412296217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása