Almás-diós apró tekercsek
2017. március 04. írta: Galagonya13

Almás-diós apró tekercsek

Hétvégi reggelire készült falatnyi finomságok tejjel. Eredetileg sima fahéjas csigák lettek volna, de nem volt elég fahéj itthon. Így izgalmasabbá tettem! :-)

dsc_9314.jpg

Hozzávalók:

1 tekercs leveles tészta (bolti, vagy házi)
1 marék dió
2 ek. dióolaj
1 púpos ek. fahéj
3 ek. porcukor
1 alma

A sütőt előmelegítettem 170 fokra, légkeverésesre. A tésztát kinyújtottam (a boltit csak ki kell tekerni :-) ), majd megkentem dióolajjal. Megszórtam fahéjjal és porcukorral, majd ráreszeltem a meghámozott almát. A diót mozsárban apróra, de nem péppé törtem, és ezt is rászórtam a tésztára. A hosszabbik oldalánál kezdve feltekertem, majd 1,5 cm-es szeletekre vágtam és muffin formába helyeztem őket. A meleg sütőben 25 percet sütöttem őket.

dsc_9307b.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr1012128617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása