Hátszín steak petrezselymes újkrumplival
2010. május 20. írta: Galagonya13

Hátszín steak petrezselymes újkrumplival

"Ismerős ismerősének az ismerőse" típusú kapcsolatnak köszönhetően egész jó áron tudok venni marha hátszínt és bélszínt. Így sikerült ezt a kiló húst is szereznem még pár hónapja. Akkor idő hiányában csak gyorsan lefagyasztottam, és most került csak terítékre.

A hátszín szeleteket csak megszórtam nagyszemű sóval és frissen vágott kakukkfűvel. Tűzforró serpenyőben megsütöttem mindkét oldalát (azt olvastam, hogy nem azért, hogy bezárjuk az isteni nedveket, mert az úgyis ottmarad a tányéron, hanem, mert így ízletesebb lesz). Aztán kicsit alacsonyabb fokozatra vettem, és kisebb lángon sütöttem még mindkét oldalát kb. 4-5 percig. Így angolos lett; amikor megnyomkodtam érződött, hogy még a közepe nem sült át teljesen, és én így szeretem.

A köret petrezselymes újkrumpli volt, mert végre van, lehet kapni! Ilyenkor szinte mindenhez ezt csinálom köretnek, mert annyira szeretjük.

Az újkrumplit lekapargattam, kockákra vágtam, és kb. 80 g vajon sütöttem egy serpenyőben, amíg megpuhult (vizet nem kell alá önteni, mert az újkrumpli még nagyon zsenge, a saját levében párolódik meg). Apróra vágott petrezselymet szórtam rá és úgy pirítottam még egy kicsit, aztán tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr452019202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása