Birs baconnel és hagymával
2015. november 08. írta: Galagonya13

Birs baconnel és hagymával

Igazi őszi hétvégi reggeli. A normál hagymás bacont is imádom pirítósra, és mivel arra egy kis balzsamecetet is mindig locsolok, így gondoltam, hogy a savasságot így ősszel adhatná a birsalma. Jó megérzés volt, mert isteni lett. Én szeretek a pirítósra egy kis tejfölt is kenni, megborsozni, és úgy ráhalmozni a finomságokat.

dsc_2215b.JPG

Hozzávalók:

2 db kisebb birsalma
200 g bacon
1 nagy fej hagyma
2 ek. kendermagolaj
csipet só
bors
csili paprika ízlés szerint

A birsalmát meghámoztam és apró kockákra vágtam. A bacont és a hagymát szintén felvágtam, és forró serpenyőbe dobtam, alá kendermagolajat öntöttem. Amikor elkezdett pirulni, akkor a birsalma kockákat is beleszórtam, és együtt sütöttem magas hőmérsékleten (nagy lángon).Frissen őrölt borssal, apróra vágott csilipaprikával, és egy csipet sóval ízesítettem.

Olajjal meglocsolt (vagy a sült egyveleg alján maradt zsiradékban megsütött) pirítósra halmoztam.

dsc_2204b.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr48060090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása