Fehércsokis palacsinta
2010. február 16. írta: Galagonya13

Fehércsokis palacsinta

Már régen megígértem itthon, hogy csinálok egy ilyen fehércsokis változatot. Egyszerűen gőz fölött olvasztottam meg a táblányi fehércsokit és mikor már nagyjából megolvadt, öntöttem hozzá 1 dl tejszínt és azzal is jól összemelegítettem. 1 tábla csoki csak 6 palacsintára volt elég. Legközelebb többet kell vennem...

A tésztát én így csinálom:

4 tojást fél kg liszttel és 3 ek. cukorral összekeverek, majd szép lassan higítom a tejjel, 1 litert öntök bele összesen. A cukor miatt 1 dl olajat vagy olvasztott vajat mindenképp teszek bele. Robotgéppel is lehet csinálni, úgy gyorsabb, de nem lesz olyan jó karizmom.

Ezt az egészet, ha van időm, állni hagyom egy fél óráig, ha nincs, akkor rögtön megsütöm. 20-25 palacsinta lesz belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr1001764624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása