Gyors pisztráng
2010. február 17. írta: Galagonya13

Gyors pisztráng

Nagyon szeretem a halat, csak mindig elfelejtem, hogy azt is lehet venni, nem csak húst. Ezért elég ritkán csinálok.

Most pont találtam két kis pisztrángot a fagyasztóban. Kiolvasztottam és megtisztítottam. Össze-vissza ugrált a kezemben, de végül győztem, minden pikkelytől megszabadítottam. A szép tiszta halak belsejébe összenyomott fokhagymát raktam és egy-egy késhegynyi őrölt köményt. Kívül-belül sóztam, borsoztam, aztán rájuk csavartam egy negyed citromot és felöntöttem egy pohár vízzel (sajnos nem volt itthon fehérbor). Fóliával letakarva raktam a sütőbe. Kb. 20 percet volt fólia alatt és 20 percet pirult fólia nélkül.

Közben csináltam hozzá egy egyszerű fűszervajat. Petrezselymet aprítottam a megpuhult vajba, sóztam és sok borsot őröltem bele. Beletekertem egy sütőpapírba és így raktam a fagyasztóba.

Amikor a hal megsült, karikázok rá a fűszervajból és jól meglocsolom citrommal. Amennyire rövid idő az előkészítése, annyira sok időbe telik megenni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr851767330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása