Kaszinó tojás
2010. április 02. írta: Galagonya13

Kaszinó tojás

Mindjárt itt a Húsvét!

Ezért vettem egy nagy sonkát, és ehhez akkor már illik csinálni valami tojásosat, valami húsvétit. Így fogtam 10 tojást, keményre főztem, kettévágtam és kiszedegettem a sárgáját.

Adtam a sárgákhoz két evőkanál tejfölt, 1 evőkanál majonézt és két csepp mustárt. Szórtam bele egy csipet sót, borsot, szárított zöldségkeveréket és friss petrezselymet. Ezt botmixerrel gyorsan összeturmixoltam, habzsákba töltöttem és belenyomtam a fehérjékbe.

Isteni volt a sonkával, egy kis póréhagymával, paprikával, sajtokkal és friss kukoricás kenyérrel!

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr921890910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása