Diós teasütemény
2010. április 21. írta: Galagonya13

Diós teasütemény

Mivel egy nap alatt elfogyott a 3 tepsinyi teasüti, mert annyira ízlett nekünk, ezért el is döntöttem, hogy nem veszek többet bolti kekszeket, inkább ilyen receptekkel is kísérletezgetek. 

Hozzávalók:

20 dkg darált dió

20 dkg vaj

20 dkg cukor

15 dkg liszt

4 tojás

A vajat kikevertem a cukorral, hozzáadtam a 4 egész tojást és az egészet habosra vertem. Beleszórtam és beleforgattam a diót és a lisztet is. Ezzel készen is volt a tészta. 160 fokosra melegítettem elő a sütőt.

A masszát habzsákba töltöttem és csiga formát nyomtam a kérmből a sütőpapírra. Kis karika kekszek lettek.

Nem csak teával jó!

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr291941393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása