Chilis kukoricacsíra olajos répakrémleves
2011. március 05. írta: Galagonya13

Chilis kukoricacsíra olajos répakrémleves

Még mindig imádom a krémleveseket, és mostanában a répát is egyre többször, többféleképpen használom. Nem igazán találok jó minőségű paradicsomot, paprikát és egyéb salátának való zöldséget, még a piacon sem, így a reszelt répát készítem el salátának és akár szendvicsbe is azt teszek. Sőt legutóbb már a kenyértésztába is reszeltem.

Hozzávalók a leveshez:

3 répa

5 dl húsleves alaplé

1,5 dl tejszín

fél szárított chili

1 dl kukoricacsíra olaj

fél narancs

4 szelet bacon

 

Kukoricacsíraolajba áztattam egy összemorzsolt szárított chilit. Érdemes ezt még előző nap megtenni, vagy akár több nappal korábban, előre készíthetünk ilyen ízesített olajat. Nagyon jól lehet használni tésztákra, pizzára, krumplihoz, mindenfélére.

Húsleves alaplében megfőztem 3 répát, hozzáöntöttem a tejszínt, majd leturmixoltam és zöld borssal, sóval ízesítettem. A tányérba csavartam egy kis narancslevet, rámertem a levest és meglocsoltam egy kis chilis olajjal. Megpirítottam a felkockázott bacont, és rászórtam a tetejére.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr612713721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása