Kéksajtos, körtés saláta dióolajjal
2015. október 25. írta: Galagonya13

Kéksajtos, körtés saláta dióolajjal

Egy igazi klasszikus hármas: kéksajt, körte, dió. Egyszerűen tökéletesek együtt... :-) Sokféleképpen szoktam csinálni, de fontos, hogy a három ízt együtt, egyszerre érezzük, és ne nyomja el egy negyedik vadóc.

dsc_2120b.JPG

Hozzávalók 2 személyre:

1 körte
10 dkg kéksajt
két nagy marék kínaikel
2 ek. dióolaj (+a körte alá)
1 tk. borecet
1 tk. dijoni mustár
csipet só
frissen őrölt bors

A recept persze hihetetlenül egyszerű. A körtét felszeleteltem, csöppnyi dióolajon megkaramellizáltam. Ha nem elég érett a körte, akkor érdemes hozzáadni egy kis mézet is. A dióolajat a borecettel, a mustárral és egy csipet sóval jól összekevertem és beleforgattam a feldarabolt kínaikelt. Ezt egy tányérba halmoztam, ráhelyeztem a körtéket és kéksajtot morzsoltam rá. A végén őröltem rá borsot, és még egy picit meglocsoltam az olajjal (mert a jóból sosem elég...).

dsc_2133b.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr28020531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása