Spenótos, kéksajtos reggeli muffin
2016. április 21. írta: Galagonya13

Spenótos, kéksajtos reggeli muffin

dsc_0133b.JPG

Hát ez nyilván hétvégi reggeli, nem a rohanós hétköznapoké. Volt sok finom friss spenótom, még egy kis kéksajtom, kenyér meg nem volt itthon a reggelihez. A sós muffin önmagában is finom, de kettévágva krémsajttal, pirított kolbászkákkal vagy tejföllel egészen isteni!

dsc_0127b.JPG

Hozzávalók:

120 g spenót
75 g kéksajt
3 ek. búzaliszt
2 ek. tökmagliszt
4 egész tojás
4 ek. dióolaj
frissen őrölt bors

dsc_0122b.JPG

A sütőt bekapcsoltam: 160 fokra, légkeverésesre. A spenótot felszeleteltem, majd forró serpenyőben összefonnyasztottam kevés borral, csipet sóval. A tojásokat kettéválasztottam, a fehérjét kemény habbá vertem. A sárgáját összekevertem a lisztekkel, olajjal, sóval, borssal, spenóttal és a kéksajttal. Az így kapott masszába óvatosan beleforgattam a habot, majd a kész tésztát muffinformákba kanalaztam. 6 nagy muffin lett belőle. Én nem raktam bele papírt, de úgy jobb lett volna, szóval ajánlom! :-)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr408643094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása