Egyserpenyős csirkés tészta
2016. július 03. írta: Galagonya13

Egyserpenyős csirkés tészta

Egy serpenyő és negyed óra elegendő az elkészítéséhez. :-)

dsc_2054b.JPG

Hozzávalók:

1 egész csirkemell
150 g bacon
1 csokor petrezselyem
200 ml tej
300 ml víz
225 g kockatészta
2 ek. tökmagliszt
2 ek. lenmagliszt
1 ek. tökmagolaj
200 g zöldborsó

bors

A bacont kisebb-nagyobb darabokra felvágtam és kis lángon tökmagolajon megpirítottam. Ilyen gyors, alacsony hőmérsékleten sütés még nem árt a tökmagolajnak. Amikor megsültek, kivettem őket és a csíkokra/kockára (ahogy jól esik) vágtam, majd a sózott, borsozott csirkemellet borítottam a helyére. Kicsit megpirítottam, majd beleszórtam a zöldborsót, felöntöttem tejjel és vízzel, és, amikor felzubbant, beleszórtam a tésztát is. Fedő alatt 6-7 percet főztem, amíg a tészta puha nem lett (de még nem főtt szét) . Ekkor, hogy a levéből szósz legyen, besűrítettem a maglisztekkel és az apróra vágott petrezselyem felét is hozzáadtam. Tálaláskor megszórtam a pirult baconnel és a maradék petrezselyemzölddel.

dsc_2049b.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr748863960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása