Eperkrémleves mákolajjal bolondítva
2017. június 01. írta: Galagonya13

Eperkrémleves mákolajjal bolondítva

Még egy kis szamócás recept. Ennél már csak a szamóca tejszínhabbal gyorsabb. :-)

dsc_5225.jpg

Hozzávalók:

300 ml tejszín
100 ml víz
750 g eper
1 vaníliarúd (már kikapart)
3 ek. cukor
fél citrom leve
40 ml mákolaj

Az epret megtisztítottam, majd kézzel összenyomkodtam egy lábasban. Hozzáadtam a vizet, a cukrot, a citrom levét és a vaníliarudat, és forrásig melegítettem.

Hozzáadtam a tejszínt, majd ismét felforraltam, és botmixerrel összeturmixoltam.

Tálaláskor meglocsoltam mákolajjal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr1212545115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása