Répás halpogácsa
2016. július 15. írta: Galagonya13

Répás halpogácsa

Állandóan csípőset és egzotikus ízeket kívánok. Mindenfélét kitalálok, hogy intenzív fűszereket használhassak. Így született ez az egyébként nagyon egyszerű hal-lepcsánka.

A marokkói fűszert különleges fűszerboltokban, ázsia-boltban és időnként hiperekben is lehet kapni. Semmiképp se ízfokozókkal teli "fűszerkeveréket" vegyünk!

dsc_2218b.JPG

Hozzávalók:

2 szelet tőkehalfilé
3 db tojás
1 db répa
1 db krumpli
4 ek. liszt
1 púpos ek. marokkói fűszerkeverék
2 dl repceolaj

A halat jól átnéztem és az esetleges szálkákat még kiszedtem belőle. (Ha fagyasztott, akkor meg kell várni, amíg teljesen kiolvad.) Felkockáztam, lereszeltem a répát és a krumplit, majd mindezt összekevertem a liszttel és a tojással, valamint a szép sárga marokkói fűszerrel. 2 dl repceolajat hevítettem, majd egy evőkanállal (púposan) helyeztem bele a keveréket és aranyos kis tócsnikat sütöttem. Papírtörlőn leitattam a maradék olajat róla, zöldségekkel, tzatzikivel tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr128892656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása