Mazsoladrazsés csokitorta
2016. augusztus 07. írta: Galagonya13

Mazsoladrazsés csokitorta

Ez pedig a harmadik szülinapi torta volt még júliusban. Eszméletlen édes, úgyhogy a családomnak is meleg szívvel ajánlom! :-)

Hozzávalók:

A tésztához:
150 g vaj
250 g cukor
150 g liszt
1 zacskó sütőpor
4 ek. tej
2 ek. máriatövisolaj
3 tojás
50 g kakaó
1 ek. vaníliakivonat

A krémhez:
100 g étcsokoládé
2 ek. tej
250 g vaj
550 g porcukor

150 g mazsoladrazsédsc_2315b.JPG

 

A cukrot és a vajat egy tálba helyeztem. Fontos, hogy a vaj legyen puha, hogy könnyen elegyedjen. Robotgéppel (vagy lehet egy nagy fakanállal is) összekevertem majd hozzáadtam a tojást és azzal is habosra kevertem. Ezután ment bele minden más és ismét simára kevertem. 28 centis tortaformába öntöttem, majd 40 percig sütöttem 170 fokos sütőben. Amikor kihűlt, kettévágtam és elkészítettem a krémet.

Az étcsokit apró darabokra összetörtem és két evőkanál tejjel a mikróban 30 másodpercig melegítettem, majd kavargattam, míg teljesen el nem olvadtak a darabok. A vajat a porcukorral habosra kevertem, és amikor a csoki már kissé lehűlt, akkor azt is hozzáadtam.

Az első tésztára kentem a csokis krém felét, ráborítottam a másik tésztalapot, majd az egészet kívülről beborítottam a krémmel. Nem kell tökéletesen szépre simítani, mert úgyis beborítják a drazsék. :-) A mazsoladrazsékat egyesével felhelyeztem a torta tetejére és kész is lett! :-)

Jót tesz neki, ha egy éjszakát a hűtőben hűl.

dsc_2313b.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr658912234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása