Meggyes, mákos, almás
2015. december 11. írta: Galagonya13

Meggyes, mákos, almás

2015-12-11_00_24_28.jpg

Éjszakai süti sütés... Valamiért nagyon gyakran előfordul ez velem. Szülinapra, névnapra, egyéb rendezvényre mindig az utolsó pillanatban, előző éjszaka kell süteményt sütnöm, mert ekkor jut eszembe, vagy tervezetten ekkorra időzítem. Ennek sokszor nem fotózható végeredménye lesz, ma viszont még receptet írni is van erőm.

A piskóta alapreceptet egy kicsit felturbóztam mákliszttel, és teledobáltam gyümölcsökkel. Ezt nem lehet elrontani. Még éjszaka sem... :-)

2015-12-10_22_42_44.jpg

Hozzávalók:

4 tojás
4 ek. cukor
2 ek. búzaliszt
2 ek. mákliszt
fél csomag sütőpor
1 alma
200 g fagyasztott vagy befőtt magozott meggy

A tojásokat szétválasztottam. A fehérjét felvertem, a sárgáját a cukorral szintén. A cukros tojásba belekevertem a liszteket és sütőport, majd óvatosan beleforgattam a kemény habbá vert fehérjét is. Egy kis tepsiben elegyengettem, és egyenletesen rászórtam a magozott meggyet, és a meghámozott, kis kockákra vágott almát is. Fél órára 180 fokos előmelegített (légkeveréses) sütőbe tettem.

2015-12-11_00_26_25.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr788155626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása