Gombócos makaróni
2010. február 22. írta: Galagonya13

Gombócos makaróni

Olyan gombócos tésztát akartam csinálni, mint a Derült égből fasírtban volt. Amikor néztem a mesét, eszembe jutott, hogy úgy szeretnék én is olyat enni, ha nem is annyira óriás változatban. Úgyhogy a darált húsból a megszokott bolognai helyett, édes kis gombóckákat csináltam.

Összekevertem 70dkg húst két tojással, fűszereztem: apróra vágott hagymát (fél fej), 3 kis gerezd fokhagymát, oregano leveleket, őrölt borsot és persze sót raktam bele. Pici gombócokat formáztam a húsmasszából.

Felraktam forrni másfél üveg sűrített paradicsomot, kb. kétszer annyi vízzel. Sóztam, borsoztam és tettem bele egy kis pirosaranyat is. Amikor ez felforrt, belerakosgattam a gombócaimat. Miután megfőttek és a szósz is besűrűsödött, makarónival tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr51782338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása