Kacsamell tavaszköszöntő salátával
2010. március 01. írta: Galagonya13

Kacsamell tavaszköszöntő salátával

Kaptam Apától hétvégén egy fél tanyasi kacsamellet és egy fél jóval nagyobb, hentesnél vásároltat. Miután a piacit két perc alatt, a tanyasit pedig fél óra alatt sikeresen megtisztítottam, beirdaltam a bőrös felüket és fűszereztem őket. Rozmaringgal, kevés őrölt köménnyel, frissen őrölt borssal és sóval szórtam meg mindkét mellet. Fél-angolosra sütöttem őket. Nagylángon gyors piritás mindkét oldalán, aztán kis lángon tovább sütöm, ameddig el nem érem a nekem megfelelő állapotát. Ha megnyomkodom érzem, hogy mennyire sületlen még a belseje, mennyire rugózik a hús. Sütés közben nehezéknek rápakolom a vágódeszkákat, a kloffolót, teli befőttesüvegeket, mikor mit találok.

Hazafele jövet beugrottam a boltba, megláttam egy doboz gyönyörű ruccolát és elcsábultam. Vettem hozzá egy csokor pici retket. A vékonyra szeletelt retkeket összekevertem a ruccola levelekkel és kevés nagyon apróra vágott párolt gombával, majd meglocsoltam kefírrel. Ezzel ettük a kacsát.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr291800991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása