Tojásos nokedli
2010. március 06. írta: Galagonya13

Tojásos nokedli

Nagyon szeretjük a tojásos nokedlit, egyszer egy egész kiló lisztből csináltam kettőnknek egy baráti kiránduláson. Kicsit sok lett, de rájártak a többiek is és reggelre teljesen elfogyott.

Ma csak 30 dkg lisztből csináltam, 3 tojással. Összekevertem, sóztam vizet is adtam hozzá, amíg az egész ragacsos, nyúlós állagú lett. Nyers nokedli állagú.

Kiszaggattam, megfőztem. Közben felvágtam egy csomag bacont csíkokra, megpirítottam, utána beleöntöttem ebbe a serpenyőbe a nokedlit, kicsit pirítottam rajta, aztán ráütöttem 5 tojást és addig kevergettem, amíg a tojás is elkészült. Nem kell túlsütni, csak lágyra, úgy finom!

Ezután felvágtam a ruccolát és beleforgattam a tűzről már levett tojásos nokedlibe. Petrezselyemmel is nagyon jó, csak most el kellett használnom a maradék ruccolát.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr21812880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása