Gombás - kolbászos szósz
2010. március 27. írta: Galagonya13

Gombás - kolbászos szósz

Nem tudtam mi legyen vacsorára. Ilyenkor általában tésztát eszünk valami rögtönzött szósszal. Ez is egy ilyen: volt gombám, kolbászom, póréhagymám.

A kolbászt (10 cm-t) felkarikáztam és a karikákat kettévágtam, majd serpenyőben pirítani kezdtem. Aztán rászórtam a nagyobb darabokra vágott (25 dkg) gombát és póréhagymát. Pár percig pirítottam, sóztam, de csak kicsit,  mert a kolbász is sós. Vágtam bele egy kevés petrezselymet, borsoztam és ráöntöttem 2 dl tejszínt. Megvártam míg felzubban és egy kicsit besűrűsödik, majd ráöntöttem az egészet a kifőtt spagetti tésztára. Megszórtam reszelt trappista sajttal és már ehettünk is.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr671872463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása