Kakukkfüves rakott karfiol
2010. március 30. írta: Galagonya13

Kakukkfüves rakott karfiol

Hozzávalók:

90 dkg darálthús (mert 80-at kértem a hentestől...)

fél üveg paradicsompüré

egy marék friss kakukkfű

1 nagyobb fej karfiol

250g rizs

1 nagy doboz tejföl

2 dl tejszín

Kitaláltam, hogy rakott karfiolt csinálok vacsorára, de azt elfelejtettem, hogy nincs itthon hagyma a pörköltös darálthús elkészítéséhez, viszont volt egy fél üveg paradicsompüré, meg friss kakukkfű (most már a teraszon és nem az ablakban!). Úgyhogy a darált húst olívaolajon picit megpirítottam, sóztam, szórtam bele a nagyobbakra vágott kakukkfűből, borsoztam, öntötem rá egy kis vizet, majd 5-10 perc főzés után a paradicsompürét. Így még 5 percig hagytam rotyogni. Közben megfőztem a rizst, meg a karfiolt is. Egy tepsibe kiborítottam a rizst, elegyengettem, aztán rá a paradicsomos darálthúst, megszórtam még egy kis kakukkfűvel, majd a karfiolrózsákat pakoltam rá és az egészet leöntöttem a tejföl és a tejszín keverékével. Fél óráig 170 fokon sütöttem.

Ez is elég gyors receptnek látszik, de a rakott dolgok csalókák, legalábbis nálam. Azt hiszem, hogy hipp-hopp kész lesz, aztán a rétegek egymásra pakolgatásával mindig elmegy az idő...

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr371881116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása