Spárgás meleg saláta
2010. április 25. írta: Galagonya13

Spárgás meleg saláta

Elkezdődött a spárgaszezon! Ilyenkor minden héten legalább kétszer eszünk, igyekszünk kihasználni ezt a rövid spárgás időszakot. Bár még nagyon ez elején járunk, még nem 100 Ft egy csomag zöldspárga, de már lehet elfogadható áron kapni.

Szóval vettem is két csomagot, megmostam, megpucoltam (levágtam a fás végét és zöldséghámozóval megtisztítottam az alját) és zubogó vízbe dobáltam őket. Közben a párom vékony csíkocskákra vágott 1 nagy csirkemellet. Paprikával, sóval, borssal megszórtam és kukoricacsíra-olajban kisütöttem. Bacont pirítottam, majd a zsírjában 4 szelet kockákra vágott kenyeret sütöttem, dobáltam mellé egy gerezd szeletekre vágott fokhagymát is, hogy jó íze legyen. A spárgát felhalmoztam, ráraktam a csirkemell csíkokat, egy kanálka tejfölt, pár szem pirított kenyeret, a bacont és - bár a képről lemaradt - megszórtam egy kis újhagymával is.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr991951216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása