Vizsgaidőszak reggeli
2011. január 06. írta: Galagonya13

Vizsgaidőszak reggeli

Egyik reggel, még fáradtan az előző napi vizsga után, de már a következő vizsgára gondolva, Jamie Olivert néztem. Ettől aztán megjött a kedvem valami nagyon egyszerű, nagyon finom dolgot összerakni. Benéztem a hűtőbe, megláttam a szilveszteri otthoni lencselevesbe való füstöltcsülök maradékot. Aztán még találtam egy-két dolgot, és összeraktam egy kellemes kis reggelit. Ezután már teljes erőbedobással tudtam tanulni. Ma megírtam a vizsgát, remélem jó lett!

Hozzávalók:

1 szelet kenyér

1 tojás

füstölt csülök

tejföl

mustár

bors

petrezselyem

A tójást forrásban lévő vízben 4 percet főzőm, közben pirítani kezdem a kenyeret. Ha megpirult vékonyan megkenem mustárral, majd jó bőven halmozok rá tejfölt. A tejfölre borsot őrölök és egy picit megsózom. A füstölt csülköt kockákra, darabokra vágom, a húsos és a bőrös részét is. Ezt is ráhalmozom a kenyérre. A tojást meghámozom, félig kettévágom és szétnyitom a szendvics fölött és középen elhelyezem. Ezután egy kis apróra vágott petrezselyemmel szórom meg. Akár lilahagyma csíkokat is lehetne dobálni rá.

Nagyon jólesett! Pár szelet paprikát is érdemes mellé enni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr82566369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása