Kolbásszal töltött gomba & túróval töltött krumpli
2015. november 29. írta: Galagonya13

Kolbásszal töltött gomba & túróval töltött krumpli

...egy tepsiben.

dsc_2236_copy.JPG

Eljött a konyhám költözése is. A könyvek, tárgyak már rég dobozban, és ma már a konyhát is elbarikádozták a papírba csomagolt edények. Szerettem ezt a konyhát. Most viszont eljött az idő, hogy a hűtőt is teljesen kiürítsem. Ez lett belőle. :-) 

Hozzávalók:

A krumplihoz:

5 szem krumpli
só és kevés dióolaj a fóliába
500 g túró
3 szál újhagyma
1 tk. fűszerkomény
1 tk. só
2 tk. majoranna
6 ek. tejföl
2 ek. dióolaj
100 g mozzarella
pár szem tökmag a tetejére
frissen őrölt bors
csili

A gombához:

12 fej csiperke
200 g kolbász
1 dl paradicsompüré
bazsalikom

A krumpliszemeket fóliába helyeztem, sóval megszórtam, kevés dióolajjal meglocsoltam és becsomagoltam. A krumplit így 180 fokos sütőbe helyeztem, kb. 2 órára. Az újhagymát nagyon apróra vágtam, majd a krumplihoz való tölteléket egy tálban összekevertem. A megsült krumplikat kettévágtam, és egy-két evőkanálnyit kivájtam a beléből. A helyére púpoztam a túrókrémet, majd megszórtam tökmaggal. A kiszedett krumplibélből másnap kiváló krumplis pogácsát, vagy gnocchit lehet gyúrni.

dsc_2225_copy.JPG

A gombáknak kitörtem a szárát, és robotgépben a kolbásszal együtt apróra vágtam. Ezt persze simán fel is lehet vágni, de a kolbász így krémesebb, gyúrmázósabb állagú lett. Kicsit még hígítottam rajta a paradicsompürével, és bazsalikommal fűszereztem. Ezt a tölteléket halmoztam a gombafejekbe.

A krumplikat és a gombákat rácson raktam a tepsibe, mert a gomba levet ereszt. Kb. fél óráig sütöttem őket 180 fokos sütőben. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr638062912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása