Kolbászos szendvicsek
2016. május 29. írta: Galagonya13

Kolbászos szendvicsek

Ez nem igazi recept, csak szépség. :-)

Reggel. Teraszon.

dsc_1059b.jpg

Hozzávalók 2 éhes embernek:

1 rúd házi kolbász
krémsajt (adalékmentes)
8 kis szelet rozskenyér
2 db paradicsom
kis marék petrezselyem
4 levél bazsalikom
borsos camembert
2 ek. mustármagolaj
frissen őrölt bors

A kenyereket grillserpenyőben összesen 1 ek. mustármagolajon, kis lángon megpirítottam 2 körben. Megkentem őket krémsajttal, megpakoltam szeletelt kolbásszal, paradicsommal, camembert-rel, rászórtam a felvágott fűszernövényeket és meglocsoltam még egy pici mustármagolajjal a tetejét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr858757122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása