Őszibarack-krémleves
2016. július 24. írta: Galagonya13

Őszibarack-krémleves

Hideg, nyári leves forró napokra. Nem lehet abbahagyni! Először feltálaltam levesként, aztán újra desszertként.:-)

dsc_2860b.JPG

Hozzávalók:

7 db érett őszibarack
250 ml tejszín
7 dl víz
4 ek. méz
késhegynyi fahéj
1 citrom héja (lehetőleg bio)
dióolaj és egy kis tejszínhab, esetleg bazsalikom a tálaláshoz

Az őszibarackot meghámoztam, közben a vizet felforraltam. Amelyiket nem sikerült meghámozni, annak megkarcoltam a héját és beledobtam 1 percre a forró vízbe, mint a paradicsomot, úgy könnyebben lejött a héja. A felforralt vízbe tettem a felnegyedelt őszibarackokat és a mézet. Összeforraltam, majd beleöntöttem a tejszínt, beleszórtam a fahéjat és megvártam míg ismét felzubban. Levettem a tűzről, belereszeltem a citromot és hagytam kihűlni. Amikor lehűlt, botmixerrel összeturmixoltam, majd a hűtőbe raktam. Pár óra múlva tálalható: a dióolaj és a bazsalikom is különlegessé teszi, a friss, házi tejszínhab pedig egyszerűen kell hozzá! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr718908746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása