Meggyes, mascarpone-s pohárkrém
2016. augusztus 03. írta: Galagonya13

Meggyes, mascarpone-s pohárkrém

Képtelen vagyok bekapcsolni a sütőt, annyira meleg van. Azért valami édeset mégiscsak kellett enni!

dsc_3442.jpg

Hozzávalók:

25 dkg meggy
3 csapott ek. cukor + 1 ek. vaníliás cukor
1 citrom
250 g mascarpone
200 g tejföl
pár szem vajas keksz

A meggyet kimagoztam, majd 2 evőkanál cukorral megszórtam és serpenyőben 10 percig főztem. A mascarponét, a tejfölt a maradék cukorral és vaníliás cukorral összekevertem, belereszeltem egy citrom héját és belecsavartam a felének a levét. Egy szép pohárba rétegeztem a krémet, a meggyszószt, egy kis összetört kekszet, majd újra ezt a hármat.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr678925188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása