Nyitány
2010. február 16. írta: Galagonya13

Nyitány

Ezennel útjára indítom a blogomat, melyben megosztom azokat a recepteket, amiket innen-onnan tanulgattam, változtatgattam, vagy épp a hűtőben levő hozzávalókból gyorsan kitaláltam és összedobtam.

8 évesen kezdtem főzni, és azóta bent ragadtam a konyhában. Bár, ha mosogatni kell, akkor mindig kijövök... Szóval imádok főzni és természetesen enni!!

Ígérem sok-sok kép lesz az ételekről, mert vizuális típus vagyok, és nekem egy szakácskönyvnél is nagyon sokat számít, hogy van-e kép a recepthez. Mert, ha a fotó tetszik, akkor azt az ételt tutira megcsinálom! Kár, hogy az illatokat nem adhatom át...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr521764089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása