Gombás quiche
2010. február 25. írta: Galagonya13

Gombás quiche

Ezt a receptet egy igazi franciától tanultam. Eredetileg brokkolival és lazaccal kellene csinálni, de én most egy baconös, gombás változatot választottam. Ez is isteni lett! Vegetáriánusoknak ajánlom a gombás-brokkolis kombinációt!

Hozzávalók:

Tészta: 250g liszt, 125 g vaj/margarin, fél dl víz, 1 nagy csipet só

Töltelék: 150g bacon, 250g gomba, 150g edami (vagy más) sajt, 3 tojássárgája, 1 egész tojás, 1,5 dl tejszín, 2,5 dl tejföl, só, bors, oregano

A tészta hozzávalóit összegyúrom, és fél-1 óráig a hűtőben pihentetem. A sütőt előmelegítem 180 fokra és itt sütöm a villával megszurkált tésztát 10 percig.

Közben megpárolom a gombát, megpirítom a bacont és összekeverem a krém hozzávalóit. Ha a tészta kész, akkor beleszórom a gombát, bacont és leöntöm a krémmel. A tetejét még megborsozom és 160 fokos sütőbe teszem 30-40 percre.

Bon appétit!

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr91790988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása