Töltött kacsanyak
2010. március 04. írta: Galagonya13

Töltött kacsanyak

Nagyon szeretek húst, nyakat, mindenfélét tölteni és szépen megvarrogatni. A varrónő nagymamám büszke lenne rám! Legközelebb neki csinálok!

Az egészben nincs semmi bonyolult, viszonylag hamar kész van és másnapra tökéletes reggeli.

A töltelék: 4 tojást megfőztem, kockákra vágtam tojásszeletelővel, 15 dkg gombát is apróra vágtam és megprároltam. Összekevertem a gombát a főtt tojással és beleütöttem még 1 nyers tojást is. Sóztam, friss oregánóval, borssal ízesítettem.

Ezt a tölteléket töltöttem bele a kecsanyakba, aminek az egyik végét már előre bevarrtam. Jól belenyomkodtam a tölteléket, hogy legyen benne bőven, mert itt most az a lényeg. Majd a nyak másik végét is összevarrtam. Ezután már csak a sütőbe kellett rakni és sült magától. 180 fokon, pirulásig.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr941809958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása