Tojáspörkölt
2010. április 06. írta: Galagonya13

Tojáspörkölt

Nagyon jó kis húsvét utáni tojásfelhasználós recept. Bár én csak megkívántam, nem volt maradék tojásom. Anyától tanultam ezt a receptet, ő jobban csinálja, mint én. Nagyon gyorsan kész és vegetariánus is (a kaja, nem Anya...).

Hozzávalók:

12 db tojás

4 ek. mustár

2 ek. tejföl

só, paprika, bors, oregano

1 fej hagyma

A tojásokat megfőztem, megpucoltam, 4 felé vágtam. A hagymát egy kis kacsazsíron megpirítottam, lehúztam a tűzről és megszórtam piros paprikával. A feldarabolt tojásokat beledobáltam, sóztam, megszórtam egy kevés szárított oreganóval és borssal. Felöntöttem egy pohár vízzel és megvártam míg felforr. Raktam bele 4 ek. mustárt és 2 ek. tejfölt, aztán levettem a tűzről.

Tört krumplit csináltam hozzá sok tejföllel és kacsazsírral.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr61900299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása