Tésztasaláta
2010. április 13. írta: Galagonya13

Tésztasaláta

Tésztasalátát mindig nagy adagban csinálok vacsorára, mert másnapra is tökéletes és laktató ebéd. Nem kell melegíteni, így szinte bárhol meg tudjuk enni. Csak villát sokszor elfelejtek rakni mellé, és ilyenkor próbálom kis műanyag kávékeverőkkel elfogyasztani...

Szóval a nagy adaghoz (kettőnknek) fél kiló tésztát főztem. Aztán felkarikázva megsütöttem 10 szál virslit, megpároltam másfél bögrényi kukoricát és ezeket mind egy nagy tálba raktam. Megpucoltam és felkockáztam 4 almát, levagdostam a zsázsacsíráimat (egy maréknyit), feldaraboltam 25 dkg sajtot és mindent beleszórtam a tálba. Öntöttem rá 1 nagy doboz tejfölt, 5 evőkanál majonézt, 3 evőkanál mustárt és 2 dl tejszínt. Egy csipet sót szórtam bele és egy teáskanálnyi borsot. Az egészet jól összeforgattam, összekevertem.

Igazán gazdagra sikerült most, pedig a főtt tojást el is felejtettem belerakni.

Az a baj, hogy addig esszük, amíg látjuk!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr991919180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása