Juhtúrós rakott puliszka
2010. május 01. írta: Galagonya13

Juhtúrós rakott puliszka

Annyira praktikus a puliszka. A kukoricadarát percek alatt el lehet készíteni, és nagyon sok mindenhez jó: köretnek, rakottnak (ahogy itt) , és még édességnek is.

Szóval a kukoricadarát vízben megfőztem, pár perc alatt. Szórtam bele sót, és egy kis kakukkfüvet.

Amíg főtt, megpirítottam egy csomag felcsíkozott bacont, két marék felkarikázott póráhagymával. Egy jénai tálba beleöntöttem a megfőtt puliszka egyharmadát, morzsoltam rá juhtúrót, rászórtam a baconos hagyma felét és egy kis apróra vágott kakukkfüvet. Aztán megint puliszka következett, majd a maradék bacon, hagyma, juhtúró. Az utolsó réteg puliszka tetejére füstölt sajtot reszeltem, és azt is megszórtam kakukkfűvel. 200 fokon, pirulásig sütöttem.

A juhtúró intenzív íze, a póréhagymával és a semleges puliszkával... mmm...

Másnap hidegen vittem ebédre, és úgy is nagyon jó volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr591967035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása