Turbó lazac
2010. március 20. írta: Galagonya13

Turbó lazac

Ezt a lazacos estebédet percek alatt kellett összedobnom, mert már csak háromnegyed órám volt az indulásig, és addig meg is kellett ennünk, hogy együtt ehessen a család, mielőtt megint visszajövök Budapestre. Az első gond az volt, hogy nem volt a fagyasztóban kapor, pedig arra számítottam, hogy csinálok hozzá egy gyors kapros mártást, aztán kiderült, hogy tejszín sincs. Szóval újraterveztem, miközben pucoltam a gyönyörű lazacot. Majdnem minden pikkelyes volt a konyhában mire befejeztem...
A halat felvágtam, sóztam, borsoztam és öntöttem rá egy kis worcestershire szószt. Olívaolajon megsütöttem az egyszemélyes darabokat. A bőrét, mikor már szépen elvált a halhústól, leszedtem és külön pirítottam, így nagyon finom ropogós lett. Közben 2-3 evőkanálnyi worcestershire szószban felolvasztottam a fagyott (csak az volt a fagyasztóban) petrezselyemzöldet, sóztam, borsoztam, és ázsiai citromfűvel szórtam meg. Majd így langyosan összeturmixoltam egy kis pohár tejföllel, és 1,5 dl tejjel.
Ezzel a szósszal és puliszkával tálaltam. Már nem sok időnk maradt, nagyon gyorsan kellett megenni!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr891855085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása