Brokkolis, sajtszószos penne
2010. május 06. írta: Galagonya13

Brokkolis, sajtszószos penne

Virágjaira bontottam a brokkolit, felvagdostam a zsenge szárát is és zubogó sós vízbe dobáltam. 10 percig főztem, aztán kihalásztam a darabokat. A brokkolis vízbe szórtam a pennét és abban főztem meg. Közben pirítottam egy kis bacont, majd a zsírjában 1 fej nagyon apróra vágott hagymát sütöttem üvegesre, ráöntöttem 2,5 dl tejszín, fűszereztem sóval, borssal, szárított zöldségkeverékkel és késhegynyi szerecsendióval. 1 marék reszelt sajtot szórtam bele és addig kevergettem, amíg el nem olvadt.

A brokkoli fejeket összekevertem a már megfőtt tésztával, rákanalaztam a sajtos szószt és megszórtam egy kis baconnel.

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr611979651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása