Szendvics túróval és más finomságokkal
2011. május 14. írta: Galagonya13

Szendvics túróval és más finomságokkal

Nagyon izgat mostanában ez a túró téma. Van olyan, hogy az ember megkíván valamit, és hetekig tudná enni, mindenféle változatban. Nekem most a túró ilyen. Kipróbáltam a szendvicsemben is:

Hozzávalók:

2 szelet kenyér

egy kis füstölt sonka, akár a szalonnás résszel (nekem még mindig a házi változat)

fűszervaj

2 ek. túró

2 ek. joghurt

1 fél kicsi cukkini

A kenyeret én sütöttem, és a fűszervajat is én kevertem be. Sima natúr vajat kint hagytam, hogy szobahőmérsékletű legyen, majd kevertem bele nagyon apróra vágott fokhagymát, petrezselymet és újhagymát, és őröltem bele (durvaszeműre) borsot. Ezt visszatekertem a csomagjába, vagy lehet akár sütőpapírba is, hűtőbe raktam és így bármikor használhatom.

A kenyér éppen egy olívás változat volt, és nagyon jó volt így együtt, úgyhogy azt is lehet a szendvicsbe rakni, ha a kenyértésztában épp nincs.

A szendvicshez a sonkát kockákra vágtam - úgy, hogy legyen benne a szalonnás részből is - és megpirítottam. A kisült zsírban a cukkinit is átsütöttem, csak egy icipicit sóztam és borsoztam. A kenyér egyik felét megkentem a vajjal, és rászórtam a túrót, a másik felére ráhalmoztam a sonkát, aztán a cukkinit és meglocsoltam joghurttal.

Összezártam és beleharaptam :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr292903163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása