Aszalt szilvás céklasaláta
2017. március 19. írta: Galagonya13

Aszalt szilvás céklasaláta

Még egy kis cékla télbúcsúztatóra.

dsc_9350.jpg

Hozzávalók:

3 cékla
1 marék dió
100 g joghurt
2+2 ek. dióolaj
1 ek. balzsameet
1 marék aszalt szilva
néhány szelet brie sajt

bors

A céklát megmostam és forró vízben fél órát főztem. A vízből kivettem, majd kiskanállal lepucoltam a héját. Már nem emlékszem, hogy hol láttam ezt a teáskanalas megoldást, de nagyon jól működik. A meghámozott céklákat kockára vágtam, majd, amíg még meleg volt, 2 ek. hidegen sajtolt dióolaj és 1 ek. balzsamecet keverékébe forgattam, sóztam és borsoztam.

A diót száraz serpenyőben pár perc alatt megpirítottam, a sajtot és a szilvát kis kockákra vágtam, majd mindezt rászórtam a céklára. A joghurtot egy csipetnyi sóval és borssal, valamint dióolajjal összekevertem és meglocsoltam vele a salátakeveréket.

Önmagában, vagy egy jó sült húshoz köretként is finom!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egykiskonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr412348781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása